onsdag den 22. december 2010

Gave og juleferie.

Jubiiiii nu har jeg vist nok juleferie. Skal bare lige ringe ind kl 10.00 i morgen for at høre hvor mange fremmødte børn der er kommet, der skulle ikke komme så mange, så håber da på en feriedag.
Juleferien skal nydes i fulde drag, lige indtil 3 jan, hvor det igen er hverdag. Jeg er dog "fraværende" fra d. 11 jan, da jeg skal have opereret den anden hånd.
  I morgen skal bruges på at få handlet det sidste, og gaverne skal pakkes ind. Herefter er jeg klar til at indtage den varme stue, mens vejret raser derude.

Julegaven fra mandens firma var i år en kurv med økologiske produkter, og 4 skåle af Piet Hein.
Vi der er ansat i det offentlige, får naturligvis ingen julegaver, men det er vi jo så vant til.


 
Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul.

1 kommentar:

  1. Rigtig glædelig jul til dig også min ven. Håber at du får din feriedag imorgen. Knus og kram

    SvarSlet