søndag den 7. november 2010

Julemarked og et kønt par.

Julemarked har vi skam også i Hårlev, selv om det er en lille by. Vi var der med Christina og Markus, Mikala var på besøg hos sin farmor. Det var lidt ærgeligt hun ikke var med, da der var underholdning af en "nisse".
Der var mange søde ting, men jeg faldt for de to her:



Jeg har nu fået sendt en ansøgning afsted til et forhåbentlig nyt job. Jeg havde ikke troet at jeg skulle søge arbejde mere i resten af mit arbejdsliv. Men vores inst lukker pr 1-4-2011 på grund af faldende børnetal og nedslidte bygninger. Nu må vi se om jeg har heldet med mig endnu en gang. De gamle papirer skulle så lige støves af igen.


Der er også andre ting, der rumstere i mit hovede, håber at få styr på det i løbet af et par uger. Hvad det er
  offentliggør jeg ikke på nuværende tidspunkt. 
  Ønsker jer alle en god arbejdsuge. 














1 kommentar: