onsdag den 21. juli 2010

Konklusion på en sommerferie.

Så er 3 ugers ferie ved at være ovre. Vi havde så mange planer, og ikke alle er blevet ført ud i livet.
Vi skulle male vores hus, men er ikke blevet færdige. Der måtte ikke males ved temp over 22 grader. Det satte jo så sine begrænsninger da der jo har været hedebølge alle 3 uger.
Ved godt at man ikke burde klage, men jeg gør det alligevel. Jeg kan ikke fordrage den varme, og bliver dårlig af den. Mange ting man ikke når i hverdagen, var blevet udsat til ferien. I dag har jeg faktisk været temmelig negativ over den manglende energi. Glæder mig til de kommende dage, der skulle blive lidt køligere.

De første par dage havde vi Mikala på besøg. Vi nyder så meget at tilbringe tid med hende.




Lidt pænt har jeg da kunne kigge på.
I øjeblikket kommer Passionsblomsten med en ny blomst hver dag.
Det er et helt kunstværk at kigge på, den måde blomsten er opbygget på.




Jeg har også trods alt nydt at have ferie.

1 kommentar:

  1. Ja tænk engang nogle gange kan ferie vejret også bare blive lidt for varmt. Du godeste hvor er din passionsblomst dog smuk. Jeg kan godt forstå at du nyder den.

    SvarSlet