torsdag den 29. juli 2010

Jeg "lånte" modellen.

Jeg faldt for et stykke tid siden over en model på en kosmetik pung som Betina havde lavet.
Den ville jeg gerne lave. Den ligner ikke rigtig, men pyt med det.
Det er noget skidt med hænderne i øjeblikket, så det bliver ikke til så mange projekter.
Har nu fået konstateret at jeg har en nerve i klemme i begge håndled. Jeg venter nu på en indkaldelse til Køge, hvor jeg skal have opereret højre hånd, og efter 4 måneder venstre hånd. Det glæder jeg mig rigtig meget til.
Her til aften har jeg nydt det kølige vejr i haven. Jeg har fået pillet og klippet alle blomsterne. Tror at det er så tilpas køligt, at jeg kan sove med min dyne i dag, den har jeg savnet.




1 kommentar:

  1. Hej Marianne
    Hvor er de bare blevet super gode. Og kom så ikke og sig at du ikke kan hækle uden opskrift ;o)))
    Sikke da noget rigtig møg med hænderne.
    Har du prøvet de hæklenåle der hedder "Clover soft touch" de er altså geniale, især til dem der har gigt eller svage håndled. Jeg lægger et indlæg på min blog senere på dagen om dem. Så smider jeg et link på til hvor de kan købes.
    Rigtig god weekend.
    Knus og kram

    SvarSlet