fredag den 14. maj 2010

To par sko og en dejlig gave.

I dag ville jeg lige køre ind og kigge i den nye Netto vi har fået i Køge. Det er godt nok en stor butik, ja nærmest lidt uoverskuelig. Jeg hader at købe ind, især når der er mange mennesker. På vejen op til kassen faldt jeg over disse basket støvler. Det var lige sagen til Prinsessen, så dem nappede jeg lige, til den formidable sum af 49 kr pr par. Jeg købte også nogle sommerblomster, som er sat i drivhuset til det bliver lidt varmere.



I går kom prinsessen og hendes forældre forbi til eftermiddagskaffe. Jeg gik og rodede nede i drivhuset da de kom. Jeg kaldte på dem, og så Mikalas glade ansigt, mens hun råbte hej mormor og vinkede. Hun kom ned til mig i haven, og både hende og den medbragte dukke klapvogn, skulle ind i drivhuset. Jeg bliver så utrolig glad og varm om hjertet hver gang jeg ser hendes lille glade ansigt.
Hun medbragte dette lille billede af sine hænder, som hende og mor havde lavet om morgenen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar