torsdag den 22. september 2011

I morgen.......

Kl. 11.00 i morgen hedder destinationen "Vig" i et sommerhus, sammen med 7 andre smukke kvinder.
Jeg glæder mig utrolig meget. Glæder mig til at tilbringe to dage med dem. Glæder mig til at se dem: Friske, trætte, smukke, morgengrimme, glade..... i det hele taget til at se de andre sider som de også har.
Mit eneste problem er, om jeg kan undvære Dolce Gusto der laver de skønneste Cafe´au Lait. De er rigtig vanedannende, og jeg nyder dem.

I går fik min datter sit højeste ønske opfyldt, og ved gud hun har fortjent den.
Denne skønhed ankom i går, og hvor er hun glad. STOR er den godt nok, men den er også
rigtig smuk. Jeg håber at Christina og Nemo får mange dejlige ture.


1 kommentar:

  1. Sikke en flot hest.

    Åh ja de latter er vanedannende, vores maskine er gået i stykker, kan ikke mere efter 5 år, men hold der er krise.

    God tur i sommerhus.

    SvarSlet