torsdag den 17. februar 2011

Kaloriefattige kager.

Som snart fyret pædagog og nu sygemeldt, har jeg masser af tid til de forskellige sysler, som jeg ønskede mig mere tid til. Jeg bruger meget tid på, at spekulere over fremtiden, og hvad den evt måtte bringe mht til arbejde. Job som pædagog her på Stevns hænger ikke på træerne, ja det gør det for såvidt heller ikke andre steder.
Jeg længes efter forår, så jeg kan komme ud, og komme igang med haven, og også til at komme igang med pilefletningen, nu hvor begge hænder er opereret og kan klare det.
De sidste par dage har jeg fået fremstillet et fad med kager, det er jo ikke af vejen.

2 kommentarer:

  1. Hej min ven
    Lækkert layout bloggen har fået. Og kagerne er da bare mums. Kan godt forstå fremtidstankerne fylder meget. Er selv inde i en down periode fordi der stadig er en masse usikkerhed om min fremtid på arbejdsmarkedet. Ville faktisk have været en tur i Kernehuset i denne uge og sige farvel inden det er helt slut, men overskudet har bare ikke været der. Håber at tingene falder på plads for dig.
    Knus og varme kram

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de bare gode de muffins.

    Det er du godt nok god til!!!

    SvarSlet