søndag den 8. august 2010

Dejlig søndag.

Vejret i dag bød jo ikke ligefrem på udendørssysler. Det tog vi konsekvensen af, og tog på
Det Blå Marked i Haslev, med os havde vi den yngste datter Lisa. Hendes kæreste var ude og arbejde, så det indbød til en hyggedag med mor og far. Jeg har det sådan med det blå marked, at det er da meget hyggeligt, men der sker ikke rigtig noget nyt. Her blev jeg glædelig overrasket. Der har været lidt ombygning, og nye og andre varer er kommet til.
Jeg købte disse vaser i lime grøn. Jeg er helt vild med denne farve.


Jeg fandt også disse to dejlige papegøjer, som nu står ude i et bed i regnen.



Jeg kan jo se, at der er andre end mig selv, der er inde og kigge på min blog.
Jeg kunne da godt tænke mig, at I tilmeldte jer som faste læsere, så jeg kan se hvem det er der følger mig.
Det er ganske nemt at gøre, og gør ikke ondt.
En kommentar i ny og næ ville da også være hyggeligt.
Håber at I alle har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar